Uppladdning

Det har ju stått lite still på sistonde, men de närmaste veckona börjar uppladdningen inför semestern v.28-31. Under semestern är det tänkt att jag skall laga/byta den krypgrund som trapphus-tillbyggnaden (och fastun) står på.
Efter detta kommer jag fortsätta med farstun och fixa till den på insidan.

Jag kommer även att byta ett fönster (som jag vart och hämtat) och passa på att fixa till ytterbelysningen utanför.

Andra småprojekt som ligger och väntar på ledigheten är att skrapa och kitta om några fönsterbågar till köksfönstret och att röjja up i källaren. Det blir säkert ett tio-tal vändor med skräp till tippen ochså....

Phew... det skall bli skönt med semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0